هاگوارتز به ژاپن میرود،سومین پارک دنیای جادویی هری پاتر در ژاپن





deathly hollows
















هاگوارتز به ژاپن میرود،سومین پارک دنیای جادویی هری پاتر در ژاپن

هاگوارتز به ژاپن می رود، سومین پارک دنیای جادویی هری پاتر در ژاپن (به روز رسانی ۲#: انتشار عکس هایی از مراسم معارفه)

به نقل از روزنامه لوس آنجلس تایمز، پارک بعدی “دنیای جادویی هری پاتر” قرار شده است در سال ۲۰۱۴ در شهر اُساکای ژاپن به بهره برداری برسد.

سه شنبه گذشته شرکت یونیورسال استودیو ژاپن اعلام کرد، پس از استقبال گسترده مردم از اولین پارک سرزمین جادویی هری پاتر در شهر اورلاندو واقع در ایالت فلوریدا، آنها تصمیم گرفتند تا سومین پارک از این سری پارک ها را در شهر اُساکای ژاپن احداث نمایند. این پارک قرار است در یک زمین خالی در اطراف شهر اُسایو ساخته شود و برنامه ریزی آن به ترتیبی است که، پس از افتتاح دومین پارک دنیای جادویی هری پاتر در استودیو یونیورسال هالیوود افتتاح گردد.

در حال حاضر ژاپن تنها جایی است که گزارش داده قرار است پارک بعدی را احداث نماید.

و اما چرا ژاپن؟ بنابر گزارش همین مقاله، ژاپن کشوری ۱۲۷ میلیون نفری هست که بیشتر از ۸۰ میلیون قطعه بلیط از فیلم های هری پاتر در این کشور به فروش رفته است و تقریبا ۲۴ میلیون نسخه از کتاب های هری پاتر هم در ژاپن به فروش رسیده است. و این نشان می دهد که پسرک جادوگر و یتیمی که نجات دهنده دنیایش بود بهترین فروش را در این کشور داشته است.

برد گلوب، رئیس محصولات قابل عرضه شرکت وارنر اظهار داشته است که:

این نوعی غرق شدن همان چیزی است که طرفدارن بیشتر از تجارت های سنتی به آن نیاز دارند. استراتژی ما در حال حاضر متمرکز بر روی “پارک ساختاری” است به دلیل آنکه تجربه ای کاملا متفاوت است. طرفداران کتاب ها را می خوانند، فیلم ها را تماشا می کنن اما نمی تونن وارد آن دنیا بشوند.

بیانیه خانم رولینگ درباره این پارک ها به نوعی مهر تاییدی بر روی این امپراطوری جادویی است:

توجه به جزئیات و شاد کردن طرفداران در این پارک ها باعث خوشحالی من شد، خلاقیت و مهارت فوق العاده ای در ساخت اولین دنیای جادویی در اورلاندو به کار رفته بود، حالا هم به همان اندازه خوشحالم که پارکی با همان تجربه و خلاقیت و جادو داره به ژاپن منتقل میشه.

خب این خودش جای خوشحالی داره که سومین پارک از دنیای جادویی هری پاتر در قاره آسیا هست، در صورتی که دو پارک قبلی در خود ایالات متحده ساخته شده بودند، باید به دوستداران شرق آسیایی هری پاتر تبریک گفت که چنین افتخاری نصیبشون شده است.

دو عکس از طراحی های اولیه این پارک منتشر شده است که یکی از آنها مربوط به نمای هاگزمید در روز است و می توانید از اینجا آن را در ماگل نت تماشا کنید، عکس دوم مربوط به نمای شب خود قلعه هاگوارتز است که آن هم از اینجا می توانید مشاهده کنید. همچنین تصویر تبلیغی منتشر شده توسط شرکت یونیورسال ژاپن مربوط به این پارک هم می توانید از اینجا مشاهده کنید.

به روز رسانی ۱#: جیمز و الیور فیلیپس در مراسم معارفه این پارک حضور خواهند داشت

ساعاتی قبل اطلاعیه ای رسمی از سوی شرکت های یونیورسال ژاپن، کمپانی برادران وارنر و معاونت پارک های استودیو یونیورسال منتشر شد. در این اطلاعیه رسما اعلام شده است که سومین پارک دنیای جادویی هری پاتر در شهر اُساکای ژاپن ساخته می شود و تا سال ۲۰۱۴ هم قرار است رسما به بهره برداری برسد. همچنین گفته شده است در مراسم معارفه و یا به قول معروف کلنگ زنی این پارک علاوه بر مسئولین رسمی این شرکت ها قرار است مهمانان دیگری حضور داشته باشند که فعلا حضور جیمز و الیور فیلیپس که در فیلم های هری پاتر نقش دوقلوهای ویزلی را ایفا می کردند قطعی شده است.

متن کامل این اطلاعیه را می توانید از اینجا در سایت اسنیچ سیکر مطالعه کنید.

به روز رسانی ۲#: انتشار عکس هایی از مراسم معارفه این پارک

همانطور که در بروز رسانی قبل اعلام کرده بودیم مراسم معارفه امروز قرار بود در محل احداث این پارک با حضور چند تن از مسئولین شرکت های یونیورسال ژاپن، استودیو یونیورسال و کمپانی برادران وارنر در کنار جیمز و الیور فلپس برگزار گردد. در این مراسم افراد زیادی حضور داشتند و اغلب طرفداران هری پاتر کشور ژاپن هم در این مراسم حاضر شده اند.

گلن گمپل رئیس یونیئرسال ژاپن در این مراسم اعلام کرده است که احداث این پارک باعث خلق ۴۸۰ هزار شغل می شود، همچنین اعلام شده است که ساخت این پارک از چند هفته دیگر آغاز خواهد شد و بیش از نیم میلیارد دلار هزینه در بر خواهد داشت. گفته شده است که پارک دنیای جادویی هری پاتر در ژاپن مانند نسخه اورلاندو این پارک هست، یعنی در کنار قلعه هاگوارتز، دهکده هاگزمید و مغازه های و وسایل بازی در این پارک قرار داده خواهد شد.

عکس های این مراسم را می توانید از اینجا در سایت اسنیچ سیکر مشاهده نمایید

منبع:دمنتو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در شنبه 3 تير 1391برچسب:,

و ساعت 11:16

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: